Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

onsdag 15 februari 2012

Trötta hundar

Idag har det varit en dag som har varit fullt upp som vanligt.

Det började med lite städning och bakade en kladdkaka.

Sen åkte jag till Jenny för att samåka till dagens träning i ridhuset i Färsta.

Abbe gick oerhört bra och det blir bara roligare och roligare för varje gång vi tränar och jag känner att vi börjar hitta varandra mer och mer.

Men tyvärr så va Ville väldigt känslig för allt annat runt om kring vilket jag tycker är väldigt jobbigt. Så hans träning blev inte så bra som jag hade hoppast på. Hans träning känns skit rent allmänt tyvärr.

Men den blev det en härlig tur på skodorna och hundarna verkligen älskar när vi är ute med skidorna. Och det finns väl inget skönare än riktigt trötta hundar.

Eftersom hundarna va trötta så fick dom vara hemma och jag åkte till klubben och lämnade lite priser till freestyletävlingen sen åkte jag till Jenny så jag skulle slippa sitta ensam då Tommy jobbar ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar