Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

söndag 11 mars 2012

Årets första spår

Kvällen har spendarats på klubben för plarering av årets tävlingar som klubben arrangerar.
Plareringen gick bra och det känns som det kommer bli ett roligt tävlingsår och att vi får många tävlande.
Sen så träffade jag Jenny och Hanna för att träna lite. Ville fick köra tävlingsmässigt och det gick jätte bra. Det är bara den där jävla fjärren som kommer gå åt helvete. Jag orkar nog inte ens tänka på hur dåligt den kommer att gå. Men allt annat känns faktiskt riktigt bra det känns ju inte som att vi kommer skämma ut oss.
Abbe fick gå årets fösta spår som gick sådär. Eller spåret gick jätte bra men tyvärr så tycker han att apporterna är helt meningslösa och tycker att spåret är mycket bättre. Så fick vi inviga nya spår selen och linan vilket kanske va det roligaste av allt. Sen tränade vi framförgående som gick skit bra! Dom andra gångerna jag har tränat på det i år så har det gått skit men idag så gick det sm det gjorde i fjol och det känns jätte bra...
I onsdags så åkte vi till klubben för att skott träna vilket jag tycker gick skit. Ingen av hundarna har brytt sig förut men nu tycker jag att båda hundarna reagerade för mycket så nu kommer det bli mycket skott träning framöver. För jag vill verkligen inte att dom ska bli skott berörda.

1 kommentar:

  1. Positiva tankar! Fjärren kommer nog att ordna sig:)

    Vad säger du om en Taccobajsfest nu på lördag den 17e? Eller är det bättre för er på fredagen innan ni åker?

    Vi kanske kan vara på klubben eller hos dig;) Så kan vi kolla tävlingskalendern också:)

    SvaraRadera