Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

torsdag 12 april 2012

Torsdag morgon

Det här har väl aldrig hänt att jag skriver i bloggen innan jag åker och jobbar på morgonen.
Men nu laddar vi för en helg med utställning och 50års middag. Synd bara att båda va samma dag så man får känna sig stressad hela dagen.... Tror att det va sju st aussis varav två till som jag vet vilka det är så hoppas det går lika bra för oss som det gjorde sist. Sen är jag sjukt sugen att anmäla till Timrås off utställning men det känns lite svårt nu när alla avgifter har blivit så oerhört dyra. Och att man sa behöva vända på varje krona för att man vill göra alla saker.
Anmälda till tre tävlingar vilket kostade 625kr helt sjukt förra året hade det gått på 450 vilket är helt överkommligt jag fattar inte varför dom sa ha så dyra avgifter. Det borde vara billigare så folk vill aktivera och tävla med sina hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar