Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

torsdag 15 december 2011

Gömde förut att skriva att igår satt jag med på instruktörs möte på klubben och lyssnade vad dom hade att säga. Intressanta kurser som skulle börja och jag skulle få vara med som hjälp instruktör villket känns jätte roligt att dom frågar mig. Känns nästan som ett hedersuppdrag. Vet inte varför jag blir så glöd över det leller det är kanske lite bekräftels på att man kan något iaf eller nått kan man ju hoppas på. Men tyvärr tänkte dom nog inte ha någon kurs som jag skulle vilja gå. Helst av allt skulle jag vilja gå en kurs med lägre brukslydnaden mycket för att jag skulle vilja ha mycket skott träning eftersom det skotten kommer mer och mer i brukset ju högre men kommer i klasserna där. Känner att jag skulle vilja träna mer med skott överlag vilket jag tycker är viktigt at halla det vil liv och det va väldigt längesen nu.



Sen så blev inte den här kvällen som jag hade tänkt Tommy kom inte han va tvungen att jobba och Fia hade ont i halsen men men nu har jag gjort mycket knäck och ska gå och lägga mig för att läsa. Läser verkligen en kanon bok nu paganinikontraktet av lars kepler.



Så har jag stulit den här bilden från Linneas blogg http://en-tiger.blogspot.com/


Jag och Abbe i Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar