Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

onsdag 16 november 2011

Inte bara tränat hund

Ja idag så har jag ju tränat hund för ovanlghetens skull. Men fösta i morse så va jag hem och körde hästen, så otroligt roligt eftersom han har vilat i nästan fyra veckor så va det roligt att få köra lite häst igen sen så körde jag Jenny också. Det va längesen och jag kan ju detkligen säga att han har förändrats efter hon har kommit igång och tävlat hon va mycket snällare när hon va lite. Men Touch it han är så rolig att köra så man sitter bara och ler hela tiden. Men jag tror nog att han driver med mig för jag tror att han är mycket mer skärpt när Ingamar kör.

Sen till dagens hundträning. Ville har egna idér i början när vi tränar så då blev ni lite osams men sen blev det en lyckad träning och det är så oerhört roligt med freestyle.
Abbe fick träna på som vanligt med de moment vi har börjat på i freestylen ochhan tycker nog att det är lika roligt som jag gör.
Så tog jag med båda hundarna ner på planen på samma gång så de fick ligga där medans jag tränade med den andra och medans dom andra tränade. Tycker att det är träning bara det att ligga vid sidan när de andra tränar.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar