Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

söndag 13 november 2011

Skön helg

Ja ha undra vad man ska skriva här nu när man inte har träninat något alls.
Vi har bara tränat enstaka minuter i köket på lite trix och det är ganska roligt. Ville är ju jätte duktig men jag har ju tränat mycket trix med han medans jag aldrig har lärt Abbe några vilket jag får "lida" för nu. Men det är ju roligt och onödigt.
Men jag känner mig enormt peppad för att prova på freestyle nu skulle bara behövt träna lite med tjejerna så man får lite mer hjälp och inspiritation.
Känns roligt att göra något annat än bara tragla lydnden eftersom vi har fått ett litet magplask där så jag har lite dålig motivation till den. Nu skulle jag helt vilja prova freestyleprogramet som Linnea gjorde till mig och Ville nu är det bara ett till Abbe kvar.
Sen igår så va Ida och Tobbe hit på middag så det blev en väldigt trevlig kväll. Även fast Tobbe och Tommy åkte in till stan och gick på bio medan jag och Ida stannade hemma och tittade på tv bara tog det lugnt.
Men nu hoppas jag att det blir en vecka med mycket träning eftersom det inte har varit så mycket den här veckan.

Sen hittade jag gamla träningsbilder

Abbe tränar framförgående



Finaste Abbe



Abbe fullfart i budföringen



Abbe tränar uthopp




Fina Abbe




Abbe provar bruksstegen




Ville tränar slalom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar