Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

måndag 14 november 2011

Kanon träning

Idag va det verkligen en kanon träning tack Jenny!
Tränade enbart freestyle och det är så himla roligt. Så nu ska jag sätta mig ner och skriva en lista på alla sakker grabbarna kan helt och vilka vi har börjat med så vi tänar in de helt och inte börjar på hur många som helt och inget är helt färdigt. Sen så måste man ju ha kommandon på alla och det är jag oerhört dålig på men måste lära mig.
Sen har jag funderat över en till sak, det är ju så att mina hundar har haft fri tillgång på mat för att annars så har inte Ville ätit men nu ska jag försöka mig på att börja ge dom måltider istället och jag började ikväll och då åt han upp allt och får hoppas att det inte va någon engångsföreteelse men man vet ju aldrig... Man skäms ju över att han är så smal jag är glad att han är långhårig annars skulle jag ju måsta stänga in han för man skulle inte vilja visa han ute då skulle folk tro att han inte fick någon mat.. Så jag hoppas att jag kan få han och kasnke ta lite mer nu...
Nej nu ska jag duscka och gå och lägga mig och ringa hjärtat och prata lite innan man somnar...
Och imorgon är det freestyle träning igen... Längtar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar