Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

onsdag 9 november 2011

Kanon och annorlunda träning

Jaha då provar vi något nytt idag.
Tycker faktiskt att jag har lyckats ganska bra med den här nya bloggen men har någon några idér så får ni görna kommentera och komma med förslag. All hjälp mottages med öppna armar.

Dagens träning gick kanon med båda hundarna men undrar vad det är för fel på mig och om man inte har något liv. Kom till klubben vid elva och åkte hem halv fyra då undrar man hur det står till.


Sen på kvällen så kom Angelika och Jenny och hälsade på med sina underbart gulliga ungar.


Ville fick träna lite högersvängar och farten på inkallningen eftersom vi har tappat den lite eftersom vi har kört mycket ställande nu. Efter det körde vi freestyle och har börjat på lite nya moment och det är ju så otroligt roligt.

Abbe fick göra lite frittfölj och jag tycker verkligen att det är riktigt bra men lite mer energi hade inte varit fel men han gör det bra tycker jag. Sen körde vi lite ställnade och läggande och jag tycker verkligen att vi har kommit framåt i dom momenten. Sen fick han också köra lite freestyle han också för fösta gången. Jag tror att det kan höja Abbe i lydnaden lite i energi och glädje hoppas jag. Så idag har vi börjar på lite att han ska gå mellan mina ben och lite slalom och snurr.























Så hittade jag dom här fina bilderna som Hanna

knäppte på oss på sundsvall i somras.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar