Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

torsdag 5 januari 2012

Äntligen

Äntligen har jag fått tillbaka vattnet här hemma efter att ha varit utan i över en vecka. Så nu har jag varit väldigt effektiv här hemma då jag har städat, skurat, diskat och nu är jg inne på tredje tvätt maskinen. Och det känns ju så oerhört skönt nu när det är gjort. Imorgon så ska jag ta tag i att fixa sovrummet men måste åka och hämta ett litet bord och tvn som står hemma hos mamma fast jag är lite sugen på att skaffa mig ett fint litet skrivbord istället men får se hur det blir...
Hjärtat jobbar dygnet runt nu när det har varit sånthät väder så nu vill jag bara att han ska komma hem.
Imorgon ska jag träna med Jenny och hundarn så nu hoppas jag att min träningsmotivation kommer tillbaka. Så imorgon blir det pinnstig med Abbe och får se vart vi tränar imorgon om Ville kasnke får köra lite frittfölj..
IMorgon ska även min älskade häst starta igen och det ska bli roligt om han har gått frammåt med loppet och gör en till bra prestation. Hoppas verkligen att han sköter sig i volten....
Nej nu ska jag sova så det blir imorgon någon gång då det är mycket som stär på schemat då!
Ska försöka få med mig kameran imorgon när jag och Jenny ska träna måste nog leta fram några pinnar också. Känns roligt att träna imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar