Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

onsdag 4 januari 2012

Bortblåst

Jag efterlyser träningsmotivation. Eller det är kanske inte det som är problem det är nog mest för att det inte finns någonstans att träa på så det är vatten överallt just nu förutom hemma i mina vatten ledningar. Har barit utan vatten riktigt länge nu men man klarar sig men man har inte motivation till att städa heller när det inte finns något vatten...
Åkte skidor i söndags med båda hundarna och det är ju oerhört roligt men nu när det har regnat i två dagar så kan men inte åka skidor heller.
Kanske borde träna lite i köket med jag tycker att det är så oerhört tråkigt jag vill ju träna på stora ytor så man kan göra lite frittfölj och inkallningar.
Känner mig oerhört negativ så jag ska nog gå och lägga mig så det blir en ny dag snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar