Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

torsdag 19 januari 2012

Negativ

Varnig för negativt inlägg....
Ibland när det gäller hundarna så blir jag väldigt negativ på alla runt iomkring mig då det känns som att alla underskattar mig. Inte alla men en del kanske jag ska skriva. Det känns som dom inte tror på mig eller på det jag gör. Eller det kanske känns som att dom inte tror att jag kommer lyckas eller komma någonstans och om jag skulle göra det så är inte det något värt iallafall. Att det vi gör inte är någon merit bara för att det är vi/jag. Vet inte varför jag ibland får den här känslan men då känns det mest att nu jävlar ska vi träna och fan visa vad vi kan...
Annars tycker jag själv att jag har gjort det jävligt bra med mina första hundar.
Sen så va jag och lyssnade på "föreläsning" om rapport igår och det verkade jätte roligt men nu ska jag satsa på brukset för Abbe och lydnaden på Ville känner att man inte kan göra allt. Vi ska bli bra på det här fösta innan vi kan börja på något mer. Just nu känns det mest som man håller på med allt och inget blir riktigt bra... Men nu ska jag ta tag i träningen igen nu känner jag mig enomt motiverad att träan och visa alla som inte tror på mig att jag visst kan.
Idag har jag varit och köpt en ny fin spårsela till Abbe jag är så nöjd så nu vill jag bara ut och spåra.... Ska nog lägga lite spår i helgen hade jag försökt hinna med... Förutom att det är hunda andra saker att göra i helgen....
Nu hoppas jag att Emma är nöjd med att jag har skrivit en inlägg det är hon som har tjetat på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar