Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

onsdag 19 september 2012

Kanon träning

Idag har det varit en väldigt bra ocg givande träning.
 I brist på motivation så bestämde Jenny att vi skulle träna för Anette Håden vilket jag snabbt hakade på eftersom jag tycker att hon är skit duktig.
 Det är så roligt med lite annat tänk och andra sätt att träna in saker på.
 Och jag hade bestämt mig för att träna med Abbe eftersom vi ska börja med lite nya saker ny inför tvåan och man vill lära in det på bästa sätt från början och inte komma på det när man har traglat momentet i två månader och misslyckats.
 SÅ det jag hade bestämt att vi skulle träna på va rutan och fjärren så nu har vi massa bra tips och nya saker att träna på.
 Hade helst velat åka och träna ikväll bara för att man känner sig så sugen att prova på något nytt.

Sen har jag skott tränat lite med Abbe och det gick över förväntan så nu ska vi försöka göra det varje dag så blir det nog bra det här.

Imorgon så har jag och Mari valpkurs så ska försköa kanske både träna och lägga ett spår innan beroebnde på hur länge jag jobbar imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar