Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

tisdag 18 september 2012

Tack för att ni finns....

Idag är en bra dag, känner att allt i mitt liv bara är så jävla bra.
JAG....
.... älskar mitt jobb, det finns ingen morgon som jag tänker att jag inte vill gå till jobbet bara man har kommit upp ur sängen och det är tyvärr inte min starka sida. Jag har ett roligt och väldigt intressant och varierat jobb.

.... har världens bästa pojkvänn som alltid ställer upp och finns för mig när jag behöver det.

.... har världens bästa hundar som alltid gör mig glad och är mitt största intresse som jaag verkligen brinner för och jag vill verkligen utvecklas innom hund världen.

.... har även världens bästa träningskompisar som alltid finns där när man behöver dom. Dom vill alltid träna och vi har alltid väldigt roligt tillsammans. Vi peppar varandra och kommer fram till nya sätt att uppnå våra mål. Och hjälps åt att pappa varnadra när något har gått dåligt.

.... har värdens bästa familj som alltid ställer upp när man behöver hjälp.

.... har en underbar häst som tyvärr inte får den tid han förtjänar men jag vet att jag måstebättra mig på den fronten och ska verkligen ta mig tid att göra det.

.... har mina underbara vänner som alltid står ut men mig och alltid finns där både när man är ledsen eller glad. och vill dela alla minnen ochroliga stunder tillsammans.

Jag hoppas att alla tar åt sig och att jag verkligen vill tacka alla som står ut med mig.

Sen bara lite kort så gjorde Abbe verkligen ett kanon spår idag. Det va tur att jag hade öron annars hade nog mitt leende gått runt hela huvudet när jag kom ut ur skigen. Han gjorde det så¨jävla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar