Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

söndag 30 september 2012

Ny spårlina

Ja man är inte direkt någon bra bloggare men någon gång ibland så skriver man iallafall. Skulle behöva få till det så man kan blogga med telefonen för nu är det ju så sällan man startar datorn utan man gör allt från telefonen.

Men som säkert dom flesta vet så blev det ett surt bakslag för oss nu när vi inte fick vara med på appellen i helgen då Abbe fick ögoninflamation i onsdags och går på medicin så vi fick inte deltaga.
Det kändes så surt eftersom att vi verkligen känner oss redo nu och ör att det va dem sista för året. Satt och funderade på om jag skulle åka till Sala på deras appell men kändes lite långt med 30mil enkel väg. Så vi får gott och väl vänta på nästa år.

Va ut och la ett spår nu på kvällen och det går verkligen kanon bra det är så roligt han har fått upp tempot och plockade alla pinnar. Men tror att jag skulle ha gjort en pinnstig som andra har lagt ut pinnarna på för dom ärhan lite mer osäker på så dom skulle jag vilja belöna upp...
Så har jag köpt en spår lina på BILTEMA ja ni läste rätt och jag tyckte den va kanon. Smal och smidig och den fastande inte i nått eftervägen och det fastande ingent i den heller så den kan jag rekomendera för 75kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar