Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

torsdag 17 maj 2012

Ledig?

JA som dom flesta vet så är jag ledig på onsdagr eftersom jag bara jobbar 80%.
Men jag förstår inte hur jag alltid har så mycket mer att göra när jag är ledig.
Idag så va jag ju ledig eftersom det va kristi flygare och då va det fullt upp som vanligt.
Men dagen började med att jag försov mig skulle möta gänget 9:30 och jag vaknade 9:33.
Flög upp ut sängen gav hundran mat en snabbis på toan och på med kläderna och iväg så kl 9:40 va jag påsörfors affären där vi skulle träffas. Det kallar jag snabb!
Vi i tävlingssektorn på klubben skulle ut och titta på lite nya tävlingsmarker. Och kan bara säga att det ser bra ut inför den här säsongen och nästa.
Passade på att lägga ett spår till Abbe eller Anna-Karin la åt mig och jag åt henne.
Det Abbe höll på med igår hoppas jag va en engångsföretelse för idag så va han jätte duktig och jobbade på som han brukar göra.

Måste bara få skryta över hur nöjd jag är med mitt liv och att man får vara frisk.

Är så sjukt nöjd över att äntligen ha fått en bur och mellanvägg till bilen.

Sen så startade Touch it och gjorde det bra. Tyvärr så trodde nog Uffe att han va bättre än han är så han fick en vid sista sväng. Hade han suttit kvar så hade han nog varit några hack längre fram men han gick bra och borde gå frammåt med det loppet i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar