Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

lördag 19 maj 2012

Två hundfriadagar

Ja nu har det varit två hundfria dagar... Eller man kanske ska skriva två dagara fria från hundträning det har varit jätte skönt att bara vara men tyvärr känns det inte lika bra att det är tävling om två veckor igen.. DDet känns rentutsagt skit... vet inte hur jag ska göra om vi ska skit i att vara med eller hur vi gör...
Men imorgon ska jag försköa hinna med några spår, känns som det är nödvändigt. Eller spåret är väl kanske det minsta problemet det är ju lydnaden som kommer skita sig.
Idag har jag jobbat hos Anders uppe på rösåsen så medans jag väntade på att tiden skulle gå så åkte jag upp till brorsan , Sofie, Arvid och Alma och ungicks lite med dom det va vädigt längesen vi träffades och det va roligt. Helt otroligt vad dom växer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar