Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

måndag 21 maj 2012

Två kanon träningar....

Ja nu har det varkligen varit två kanonträningar på rad.
Måste ändra på föregående inlägg.... Det blev inte två hunfria dagara utan nästan direkt efter jag hade skrivit inlägget så bestämde jag med Jenny att vi skulle träna.. Helt otroligt vilka träningskompisar man har som ställer upp och tränar halv åtta en lördags kväll... Det va inte direkt så vi behövde trängas på planen.
Och träningen gick verkligen kanon och grabbarna hade sån härlig energi efter att ha vilat någon dag från träningen.. Ibland tror jag att det ger mer än att träna varja det... Det måste ju vara kvalitet istället för kvantitet...
Och eftersom Abbe har blvit så seg på täling när han inte får någon belöning så har jag börjat belönat mer med mig själv och att han och jag leker sen belönar jag med med laksak än med godis...
Så tycker jag att det är så roligt eftersom han inte ville leka med nått när han va mindre, kommer ihåg hur jag jobbade för att få han att leka men nu är det liak roligt med boll som med kam. Så där måste jag ju ha lyckats med nått iaf.
Ville har också gjort kanon träningar och idag så tycker jag att han gick riktigt fint. För annars tycker jag att det har varit mycket flams och spring men idag va han vädigt lugn och jobbade på fint fast det va kurs på planen bredvid.
Sen när jag kom hem så fixade jag lite träningsgodis så vi har resten av veckan... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar