Denna blogg kommer handla om Abbe och Villes vardag och allt som händer.

onsdag 16 maj 2012

Upp och Ner

Ja efter en bra träning så kommer en dålig...
Idag så va det spår som stod på schemat och det som jag tycker är så oerhört roligt idag blev det genast inte lika roligt så Abbe verkade ha glömt sin näsa hemma och då va det inget att göra utan då tog vi av selen och gick hem. Vi måste prova imorgon igen.
Ville min älskade pärla gjorde såklart en kanon spår men missade någon pinne man han har inte tränat lika mycket spår eller pinnar som Abbe men gör det endå mycket bättre.
Så idag hoppas vi över lydnaden tycker det har blivit mycket lydnad nu på slutet och det känns lite jobbigt men imorgon får vi ta tag i det och då blir det nog roligt igen.
Idag har jag verit så effiektiv Började med att jag damsugade innan jag åkte och tränade halv tio och ni som känner mig vet att det är bra gjort av mig. För det första så hatar jag att kliva upp på morgonen sen så hatar jag att dammsuga men idag kände jag mig stark.
Sen när jag kom hem klippte jag gräset och fixade lite av varje ute när det va så oerhört skönt väder.
Efter det åkte jag till birsta med Ida va skönt att träffa henne och koppla bort hundarna ett tag och bara prata om allt annat. Känns som det är lite väl mycket hundar nu för stunden hinner inte med mig själv.
Glömde att jag va hem och klippte och fixade touch it också inför morgondagens start. Håller alla tummar att han får en slant min finaste prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar